..welcome to my blog .
...........this is a place where
........i can share my thoughts ,
.........my favourite things and
..........my favourite writings ,
.........a place where i can spill
.........out and find inspirations .
.........you will find here all the
......things about love , life and
...............everything in it
Kawan Selamanya

Wednesday, February 13, 2013

ini lawak ! seriously

situasi satu : ciap2 nak mandi..then lampu tetibe tertutup..aku pe lagi..jerit suruh bukak lampu sebab bukan ape..bdk2 ni slalo je dok main tutup lampu.nakal btol.sekali ak mcm tertipu la..xde sape upe ye yang main lampu..mcm blank tetibe tadi..lampu tu? tertutup sndiri..aku macam nak rak mati2 ingat de orang yg tutup..
aku macam pelik n tetibe tergelak sorang2 dalam bilik air . . haha upe ye aku mbebel sorang2 tadi soh bukak lmpu .padahal tade orang. ini mesti suis lampu punye pasal ni. aish xpasal2 aku gelak sorang2 , ini mmg klaka


situasi dua : bler aku dok mesej2..tup tup mesej dengan skrin phone...yang ini memang klaka..plg klaka..ok! tade orang nak layan aku ..last2 pandang skrin phone jela jwb ye..tak marah tak rasa ape pon sebab dah terbese . cume rase sangat kelakar. nak gelak kan diri sendiri boleh ?

hahahahahhahahahahahaha , OK STOP IT 
babaiii >.<
macam annoying je cite ni kan..abaikan jela..

1 comment: