..welcome to my blog .
...........this is a place where
........i can share my thoughts ,
.........my favourite things and
..........my favourite writings ,
.........a place where i can spill
.........out and find inspirations .
.........you will find here all the
......things about love , life and
...............everything in it
Kawan Selamanya

Wednesday, February 13, 2013

episod 1 :)

assalamualaikum love ;)
hari ni nk cite pasal sorang kawan yang digelar ex
dia ni tak habes2 menggangu hidup aku..tak faham2

banyak kali ajak meet.n banyak kali jugak la direject
sorii bukan niat nak jual mahal mcam ko cakap
tapi memang kene jual mahal la kan..
everytime diajak,,sume ditolak mentah2.tanpa fikir panjang


setakat nak belanja makan ,minum,lepaking berdua
sori to say la.memang tak boleh ..
hubunGan kite tak direstui n dah lama berakhir
tolong la faham keadaan aku
aku mestilah mengharap takkan nampak muke ko lagi n takkan terlintas pon nak kua sekali
tolong la faham..ko tade rasa segan ke dok merayu-rayu bagai nak jupe?
its nonsense la . merepek je sume tu..
jangan sampai aku kuakan bahasa yang ko sendirik pon takkan faham??!
ko ckp dengan nada lembut, so aku pon takkan nak melenting plak kan?
kalau ko baca benda ni,aku harap sangat2 ko faham keadaan aku..
aku dah ada..dah ada yang lain..so tolong la faham
tak payah dah la nak ajak2 aku lepaking kat mana2..
aku bukan jenis macam tu..
menyesal plak aku ckp kat kau yang aku de kt umah..adoi parah2

yang ni lagi satu cite klaka yang aku nak gelakkan diri aku sendrik
memang naseb la kan adik aku kje kantin dekat gan uma ko..
everytime bile lalu depan uma ko nak amik adik..aku tutup muke dengan helmet..haha
macam ape ntah..sebab nak ngelak dari kau la.
tak nak kau nampak muke aku ni..
sampai macam tu sekali aku wat..
naseb baik tak accident.muahahaha.. :D

lots of love : syera =)


No comments:

Post a Comment