..welcome to my blog .
...........this is a place where
........i can share my thoughts ,
.........my favourite things and
..........my favourite writings ,
.........a place where i can spill
.........out and find inspirations .
.........you will find here all the
......things about love , life and
...............everything in it
Kawan Selamanya

Sunday, May 29, 2011

suka dan duka :)







assalamualaikum kwn2..ok let's story





ini post ari sabtu tp ditunda ke ari ahd disebabkn KEMALASAN aku mengUPDATE blog.kuang3

xde mende sgt pn nk cite,just wanna share about my experince going to KUALA LUMPUR.

ohh mcm shitt ok ! dh bgn pg2 ciap mndy bgai..sementara tggu parent balek dr medical check up..aku pon dok on9 la borak gan MOHD ADIB bin BAKRI..





dipendekkan cite..sbb ak dok kusyuk on9 je chatting je kje ye.

aku pon late la nk ciap2 g REUNION KAWAN AYAH AKU

aku pon trun bwh ciap2 pki tdung bgai,,igt nk makan la alas prot piza..

last2 ak de pnykit LUPE INGATAN !nynyuk la sng cte..

mknn tu tggl kt ats mja..dan2 wt bodo msuk kete..then bler mak aku tnya..mn piza td ? ak dgn sng aty ye,,bahahaaaa ckp "tinggal la mak"

ok fine,,then kene bebel la sengg !

dalam kete,,aku mendiamkan diri kerana diam itu lbh elok dr berkata-kata(bajet mjok)

ape jadah ye aku merepek ini ?? lyn je la ek.

aku pon bukak komik..buad2 bace..jln jem bgai..ak dok usha org dlm kete..muahahaa

sblm jln jem ade stu kjadian yg tidak disangka berlaku..kebabommmm !

ape dye ?? cpt la teka wehh !

pnt la cte kt korg,,xde respons,,wakakaa





tayar pancit la sekali !!

ayh aku benti tepi kt highway SETIA ALAM xsilap..

mmg dan2 time tu nk ujn plak an,dan dan aku g check kt kete

pyung tadeeeee wehhhhhh ! ape ke malang ye nseb kuh n kluarga ku ??

cian ayh aku dok tuka tyr dlm keadaan ujan..

ak pn kcian tgk,,pegi msuk kete,,crik topi,,bg kt ayh ak..

dan dan dan slps itu perjlnn ditroskn semula..lau nek train kn sng !! huhh

kitorg benti kat tmpt rht,,de MCD !! wahh tp ak sempat bli aiskrim jep

bab ye sat g cek nk mkn kt uma org !! mls nk abs duet bgai kt ctu an

jap je benti,,isi angin tyr..pstu tros kn perjalanan

bp jam ntah sangkut kt jalan..SESAT LA WEHHH ! AKU MENCII

ptt ye pegi msok jln duta..skali msok jln kuching,,sesat merata mak ckp huhh !

msok kompleks mende ntah..pnt bermain dgn jalan,,n finally we arrived at apartment MELUR

tpon tuan rumah,,skali ank laki die yg jwb la pulop..lyn je laa..

alhmdulilah la selamat smpi..de lg nk habaq kt korg ni..

dh smpi apartment tu,,sesat lg ank oi ~

ptt ye blok A,,kitorg g blok B

mn nk thu,,mende sme je an..aku un konfius dh..pnye la susa nk smpi uma mkcik MASONAH

lega la gak dh smpi an,,dah salam2 sume,,tuan rumah jmput mkn,,

aku segan2 aym..pegi la mkn,,ade sate lah ! berbaloi dtg ! waakakaka

mcm2 la de,cendol,nsi,gulai telur itik,tauhu sumbat,kueh apam,kueh popia,mihun,

mmg stiap tetamu yg dtg kne bwk mknn sndrik disbbkan tuan rumah sakit

alang2 dtg melawat skali la kan,,bpk rmi jgak la ! sempit ckit
tp lyn je..then borak2 gelak3 smpi pecah prot,,loni sesi bergambar

buncit perot aku dduk ctu,,makcik tu ciap ajak tidur lagi aw ~ terharu meh

dh la ank die sume laki,,pe jadah nya aku nk tidur ctu ? sogan mak aw
uma mkck ni besh aw..uma die tingkat 11..leh men teropong2 org dr ats

ak hamek la teropong mkck ni,,ak usha org dr ats,,napak weh,,dgn jelas !

org tgh lepak,tgh men bola,,sume napak la,,leh zoom2 lg aw !

nak dkt kol 6 lbh cmtu bawu kitorg gerak balek uma..

ciap ayh ak tnya bgai jln nk pulang,,kat KL un leh sesat doe ! maklum la lme xtrun KL

muahahaa lme la sgt,,tp btol la,,mmg lme,,lau nek train sng ckit la kn,,

ni nek kete,,pusing2 g tmpt laen pulop..hancusss !

aku tapau mknn byk gle,,amek sate byk2,,mmg byk lbh,,mkck tu pon soh amek

aku pe lg,,amek la,,wakakaaka

perut membuncit mkn je kje, !!

dah2 ak penat cite..nk rest lu,,mmg gempak arini !!

mau tgk cite kongsi lu lah ~ tataz korgg. .



1 comment: