..welcome to my blog .
...........this is a place where
........i can share my thoughts ,
.........my favourite things and
..........my favourite writings ,
.........a place where i can spill
.........out and find inspirations .
.........you will find here all the
......things about love , life and
...............everything in it
Kawan Selamanya

Tuesday, May 31, 2011

bermain counter strike !

seluar singkat macam haprak ! nnt nk mintak tuka !



comel tak saya ? !!




si montel bermain bersama senapang m16 .tu diaaaa



memperkenalkan kawan baek saya

shantiny n fatin




shantiny..die tersangat la baek ok! adiahkan baju kurung ! >.<




sayang korang la.ros,zida n shanty





laki yang solo di situ spe agk2 korg?? en M .jurulatih kami




kami SUKSIS 2010 YANG TERHORMAT !


AKTIVITI MENEMBAK di kuala berang telah berjaya dilaksanakan.tahniah kepada kak wana kerana telah dinobatkan sebagai naib johan .abg yusri johan untuk aktiviti menembak kali ini.tahniah kau org ! thn dpn giliran saya plak pegang takhta tu.(bajet ok) saya bangga ok menjadi rakanmu.saya sangat terkilan sebab x sempat tengok markah menembak ini kerana terlalu asyik tembak2 je.tak sedar pon! huhu by the way dengan bangganya nk bagi tahu dapat tembak 42 butir..orang laen dapat 22 je.kih3,oleh kerana saya pegi menyibuk dekat tempat kelongsong.dapat la tembak untuk ke dua kali nya.wahahaaa sangat suke ok! clap2 hand untuk saya.ini entry dah lame punye la.saje nk mengedik bagi tahu skrg(sbnrye mls nk update).



SAYA SANGAT SERONOK SEPANJANG BERMAIN DENGAN M16 !!


nak main lagi ! dengan nada mengada ! nak lagi ! nak lagi

ilang stress bile dengar bunyi tembakan bertalu-talu . rsa segar ! :)




No comments:

Post a Comment