..welcome to my blog .
...........this is a place where
........i can share my thoughts ,
.........my favourite things and
..........my favourite writings ,
.........a place where i can spill
.........out and find inspirations .
.........you will find here all the
......things about love , life and
...............everything in it
Kawan Selamanya

Saturday, May 11, 2013

the mood is back


assalamualaikum cinta2 hati sekalian
i'm back dari segala masalah bagai .
wah rindu ye nk berbelog .
mcm poyo je statement tu kan .
whatever yg pnting memang rindu banget
rasa macam sedikit tenang hari ni even rasa macam hari ni bad day
seriously bad day . intebiu tak pi
dapat halangan dari kedua belah pihak
mum n dad . wisau ye mereka kt sy
kata ye bahaya la , ade kes jenayah la kat citu .
ape boleh buat ? hanya mampu berserah .
maybe rezeki kat tempat lain
i'm 21 la ! i know who i am . dah beso panjang . boleh buat sendirik
ampun ye mak , tadi mak panggil makan tgh hari i xturun coz hati ni sedang menanges mengenang naseb ku . alahaiii kau dah kenapa nak nanges2 . mengada oke !!
bad day keluar pi jalan2 tadi pon , air mata terkeluar biler dengar selawat2 sume dalam kete.
haiyaakk . sangat memalukan tau . mak ayah adik sume ade .
mana aku nak letak muke ni ?? mana ? huaaaaa malu giler
tak patut aku nanges dalam kete tadi ! tak patut !!
ok fine setelah menanges macam org meroyan frust menonggeng bagai . 
kami semayang magrib kat masjid klang .
ok kat cini lagi la hati aku tersentuh . dirobek robek . sangat2 .
aku tengok masjid . aku sayu n nanges dalam solat .
ya allah baru hati ni rasa tenang n mampu kembali tersenyum :)
alhamdulilah syukur , aku dah berjaya jadi seorang yang tabah
n start from now . aku nak jadi insan yang sangat2 bersyukur n tabah hadapi segala masalah
aku taknak dah sedih2 nanges2 , sakit woi mata nanges . memang aku pahnih takleh nanges dah
ada masalah mata . haha nanges ckit , sakittt yang amat ! mmg tak bagi aku nanges
 
n finally lepas rasa tenang , pi uma sedara , n i got the smile back . gelak2 dengan dorang. sangat seronok n happening gler2 la .. i'm fine n really fine !
back to normal . 
^_^
 
terima kasih sume yang banyak membantu . :)


No comments:

Post a Comment