..welcome to my blog .
...........this is a place where
........i can share my thoughts ,
.........my favourite things and
..........my favourite writings ,
.........a place where i can spill
.........out and find inspirations .
.........you will find here all the
......things about love , life and
...............everything in it
Kawan Selamanya

Wednesday, April 10, 2013

Lol ;P


apa guna banyak harta?
tapi tak bahgia..
apa guna banyak impian dan cita2?
tapi tidak termakbul
apa guna ada orang sekeliling?
tapi tiada yang menyokong..
apa guna umur meningkat?
tapi tiada makna kedewasaan

aku stress, tiada yang membantu..sejak azali memang naseb ku begini..ape yang aku nak,ape yang aku idamkan,sume ye lenyap,hancur..hilang tiada ganti..aku dilema..tiada yang membantu..kalau ini penyudah ye..sampai biler2 aku masih di takuk lma..tapi aku tetap bersyukur..
beri aku erti kedewasaan..tersalah pandangkah kamu dengan ketelusan dan kegigihan aku? siapa aku dimata kamu? kegigihan ku sering kali diduga..sudah ku anggap itu berita gmbira untuk aku meningkatkan potensi diri tp apakan daya..tiada yang menyokong dengan keputusan ku yg ingin berdikari..kenapa?kenapa org lain boleh?kenapa tidak aku? aku hnya manusia yang lemah..tlg jgn manjakan aku..tlg biakan aku dewasa..seiring dengan usia ku..tlg beri aku kebebasan spt kamu beri kebebasan kpd yang lain..aku mohon dan aku btol2 maksudkan ye.. >.<
 
 

No comments:

Post a Comment