..welcome to my blog .
...........this is a place where
........i can share my thoughts ,
.........my favourite things and
..........my favourite writings ,
.........a place where i can spill
.........out and find inspirations .
.........you will find here all the
......things about love , life and
...............everything in it
Kawan Selamanya

Sunday, April 21, 2013

Dinner :)

 gambar pembukaan . .
jurulatih kami !

say arghhh ~


assalamualaikum love !
haipp ini bukan malam kebudayaan tamil yer
ini malam memperingati senior .
eh eh aku la tu..
aku senior suksis ~
last year !!
horaayyyyyyyyy
apa tu suksis ? korang paham ke suksis tu ape?
nama panjang ye sukarelawan siswa/siswi polis unisza
ada paham dah?
ok sume yang aku belajar from suksis
akan tersemat di hati

mereka2 ini lah kawan,teman, segalanya..
banyak mengajar erti hidup ..
pengalaman hidup
lagi2 jurulatih
tak putus2 bg nasihat , ransangan? ape tu? haha
yg pasti korang sume the best
enjoy kawan gn sume !!
love uollss ~


30 mac 2013 ~
hotel grand continental Kuala Terengganu 
our day 
the last n forever last.
untill we meet again
bler ea nk meet again?
time tauliah plak la ea
tu pon lau tahap kerajinan aku ni di tahap tertinggi
aku hadirkan la diri ...
coz time raye ke-3 kot?
camane nak datang? buat ye time tu aku nak kawen ke hape?!

ok yang tu tipu ...
 insyaallah akan cube hadirkan diri
tapi tak sanggup nak korbankan raya kuh !
setahun sekali kot :(

pape pon , nanti ceq decide k !!
ceq pikiaq2 dulu yeh . .

aku saji korang dengan gambar2 ea . hari tu kan dah janji

gedik2 time .
kenapa gmbr banyak gan dia? sebab amek kt phone dia .
aku malas nk amek gambar kt phone sendiri ..
just copy paste jela gambar .
huhuhu

 carik la mana saya >.<
yg paling kurus tauuu . :D

 shantiny ~


 with scandal , ganesan ~
hahahaa
versi sebelum dan selepas ye
sebelum gelap n selepas terang benderang cerah yee
muaahahaha ~ opps terlebih sudah
oh budak ni tersangat la baik n ramah
suke kawan gn dia .
ampun tau ganesan . i gurau2 saja
takmo amek hati yee
u tetap cerah dalam hati i tau tau . hihi

 time ni tga nyanyi ramai2 lagu pelangi petang .
ok part paling sedih n air mata berguguran jugak .
auch ape pon tak boleh .
suke ngaatt wat bab2 sedih ..
aku takleh terima lah..
aku tak suke nanges depan orang ! hadoiii

 sebagai pengakhiran ye..gambar tuan belog sendirik ..
muke pelahap tahap 10
muahahaha ~
jemput makan sume 
:D


No comments:

Post a Comment