..welcome to my blog .
...........this is a place where
........i can share my thoughts ,
.........my favourite things and
..........my favourite writings ,
.........a place where i can spill
.........out and find inspirations .
.........you will find here all the
......things about love , life and
...............everything in it
Kawan Selamanya

Friday, February 15, 2013

kem be a talented person in arabic


hari first ni..semangat memasing ..
yela sampai2 je dpt naik lori
bkn kami la..dorang2 yang lain..
kami nek van masuk kwsn ni..


lepas dah letak barang dlm hostel..sume pakat kua amik gmbr..
sorang2 datang bergambar sampai jadi amai cenggini


last day.excited nak balik..yeyyyyyy 
ciap men pgg2 tangan lagi
baju kuning tu sume dapat..free ..haha


padang rengas kuala kangsar
 we are here !!


ukhti ni garang ...macam tak sangka plak aku bleh mrh bdk2 ni
haaa spe suruh tak nak dgr cakap..
kan aku dah marah..

aku sebagai exco sukan tak puas hati btol gan budak2 ni
kite suruh wat ..wat la..ni g merungut2 plak.
skali aku dengar ..memang carik nahas la,,
ppe pon kem ni terbaik ..

dah akhir2 nak balik nanges ..sedih pnye pasal ..
orang lain xnges.nape aku nges ? pelik tol..

banyak ye post..dah berpinar pinar mata ni..time to sleep
daaaa ~
terima kasih kerana menghabeskan waktu  membaca :)

No comments:

Post a Comment