..welcome to my blog .
...........this is a place where
........i can share my thoughts ,
.........my favourite things and
..........my favourite writings ,
.........a place where i can spill
.........out and find inspirations .
.........you will find here all the
......things about love , life and
...............everything in it
Kawan Selamanya

Sunday, October 28, 2012

ketegangan muke

halo!hari ni datang pasar sorang2 dengan keriangan nak beli apam balik gan laksa , akhirnya bertuka jadi kegeraman n kebenganggan.aku pegi pasar sebab mak aku suruh tau.bukan sebab nk jumpe ko,dari dulu aku dh reject mentah2 ..aku cakap xnk,xnk la..yang ko terhegeh-hegeh nak jumpe aku sangat nape ye..ko xpyah la suruh2 kawan ko tu,,ckp kt aku yang ko keje kt kdi ayamas tu..n sng2 dia jer suruh aku jumpe ko kan..suruh singgah citu semata-mata nak jupe ko..peduli hape aku.ingat aku nak sangat jupe ko,,ingat hari tu aku nak sangat dapat ape2 je yang ko nak belanja tu..plss aku tak teringin pon la..daripada ko habeskan duit kat aku..lebih baik ko simpan duit tu..pakai utk masa depan ko..aku bukan berlagak..masalah ye dah aku cakap tak suke,,tak suke la..take note k !! tak payah nk paksa2 soh jupe ko..tak kisah la kedai yang ko keje tu ..jarak berapa je pon..aku tetap akan elakkan diri dari ko..sebab aku tahu aku takkan berkawan dengan ko lagi sebab ye aku tahu ko masih ada perasaan kat aku..pls laa..sampai aku umo berapa pon..aku takkan jupe ko !! fhm !! lau ko bace benda ni kan..bgus...senang hati aku..xpayah nk explain2 lagi kan kat ko...ko buat mood aku bertambah tegang je tahu takk..aku mintak maap sesangat..aku tak salahkan ko dalam hal ni..tapi aku xleh nak bersama ko..ko belum layak jadi imam aku.ko belja agama..tapi ko x amalkan benda tu..bukan nak marah..tapi agak terkilan jugak la dengan ape yang ko wat dulu2 tu.n that why la aku reject ko n xkan crik ko lg! sorry again..aku terpaksa elakkan diri dari ko..bukan ye sombong..tapi aku ade pendirian aku sndrik..selama ni aku diam..sebab aku nak jga hati ko..tapi aku xleh diam dah.sorry sorry sorry sorry sorry sorry


huhu terEMOSIONAL plak..tapi xda ape la..nak lepaskan geram je..k babai =)

No comments:

Post a Comment