..welcome to my blog .
...........this is a place where
........i can share my thoughts ,
.........my favourite things and
..........my favourite writings ,
.........a place where i can spill
.........out and find inspirations .
.........you will find here all the
......things about love , life and
...............everything in it
Kawan Selamanya

Thursday, October 25, 2012

hari suprise saya !


hepy besday to me ! :) 
thanx sayang2 sekalian.
tak sangka nak buat suprise party
tak jangka pon
ingat kua saje nk suke2 lepaskan rindu kat korang
upe ye ade something.patut la ase len macam je kan
dahh la kene buli sume . smpai aty . 
nseb bek besday gurl tau.


at mcd 


peace no war =) 
muke bahagia dapat kek . 
 
have fun with uolls ! thnx again . babaii . see uolls next time 

No comments:

Post a Comment