..welcome to my blog .
...........this is a place where
........i can share my thoughts ,
.........my favourite things and
..........my favourite writings ,
.........a place where i can spill
.........out and find inspirations .
.........you will find here all the
......things about love , life and
...............everything in it
Kawan Selamanya

Sunday, November 6, 2011

rasa yang dirasai ketika ini



kenapa aku rasa macam dalam zaman kejatuhan aku
kenapa?mengapa?aku sedih ok !
nak lambung diri dalam kolam
nak lari dari sume benda
tak nak jumpa sesape pon
nak hilangkan diri
tak nak susahkan sesape pon
fed up la macam ini
sampai bila nak macam ini
huh tak payah tahu la kenapa
dan tak perlu cerita lebih2 la kan
cuma hati ini terasa sedih dan sayu
di saat ini dan waktu ini dan ketika ini
lepas ni,mungkin akan berdiam diri
dan tumpu kat benda yang lebih penting
dan sangat penting
malas nak masuk campur hal yang tak mendatangkan faedah
otak ini tidak dapat berfikir dengan betul
dan sangat tidak CENTER ye
fikiran berserabut
dan berakar tunjang yang sangat lebat dan memerlukan masa yang lama untuk pulih
seperti sedia kala.seorang yang ceria dan senyuman tidak lekang di bibir
oh dunia,kenapa jadi begini
kenapa hari-hari kuh sungguh tidak gembira semenjak dua menjak ni
semangat xde ! langsung ! ZERO
camne nak mulakan kuliah semester 4 ??!!
kalau diri sendiri pon macam nak tak nak belajar
macam bosan la kan hidup ni.
tapi tapi aku kena ingat yang ALLAH sentiasa bersama hambanya yang lemah
ya allah,tolong la muncul kan keajaiban untuk aku.
hanya sekali pon takpe..aku terima.tolong la kembalikan semangat aku balik

p/s: tetibe je teringat ayat ni,sume yang terjadi mesti ada hikmah kan,allah xkan bagi 1 dugaan tu pada hamba nya kalau dy tau hamba nya xleh lakukan ? betul ek  ?
ok boleh di terima
thanks KAMIL FAHMI 
ok babaiiii >.<
not in mood ~



No comments:

Post a Comment